طبس- حقاني- سرپرستي يزدفردا: فرماندار طبس با صدور پيامي ، سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرين خرمشهر به دست نيروهاي مومن و جان بركف ايران اسلامي را گرامي داشت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان طبس ، در اين پيام چنين آمده است : سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ، نمادي پرافتخار ، زيبا و به يادماندني از مقاومت، ايثار ، پيروزي ملت ايران در دفاع از ارزشهاي مقدس و مرز و بوم ايران اسلامي و سندي ديگر از رادمردي ايرانيان مؤمن و تجلي‌گر الطاف خداوندي بر اين كشور و ملت است.
هرگز از حافظه تاريخي مردم ما و بيداردلان دنيا نخواهد رفت كه رزمندگان اسلام با امداد الهي ، در شرايطي كه از حداقل تجهيزات نظامي برخوردار بوده و تنها با سلاح ايمان به خدا و عشق به امام (ره) و ميهن اسلامي به جنگ دشمن تا بن دندان مسلح رفته بودند، با برهم زدن معادلات نظامي و سياسي ، حماسه اي جاويد آفريدند كه عزت بخش ايرانيان و مومنان شد.
اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان گلگون كفن، فرارسيدن سالروز اين نصر و امداد بزرگ الهي را به هموطنان شريف و بويژه نقش آفرينان فتح خرمشهر و مخصوصاً خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، تبريك و تهنيت عرض نموده ، توفيقات همگان را در مسير حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي ،در سايه رهبريهاي داهيانه مقام معظم رهبري – امامنا الخامنه اي(مد ظله العالي) - ، از درگاه ايزد منان خواستارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا